Salon Seata w Poznaniu

Strona Główna
Widzisz posty wyszukane dla frazy: Salon Seata w Poznaniu
 




Temat: pytanie o salon seata


Witam szanownych grupowiczow!

Zwracam sie do Was z ogromna prosba jutro sie wybieram do stolicy, do salonu
seata.
Wiem, ze ten salon znajduje sie przy glownej trasie z Poznania.
Prosze o podanie jakiegos skrzyzowania tej trasy z poprzeczna ulica, przy ktorej
znajduje sie ten salon.

Z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam.


Wydaje mi się, że chodzi o salon na Malowniczej- jadąc Aleją Krakowską od
Poznania dojeżdżasz w pewnym momencie do pętli autobusowej/tramwajowej - na
światłach przy pętli skręcasz w lewo i zaraz za stacją BP jest salon.







Temat: pytanie o salon seata


Witam szanownych grupowiczow!

Zwracam sie do Was z ogromna prosba jutro sie wybieram do stolicy, do
salonu
seata.
Wiem, ze ten salon znajduje sie przy glownej trasie z Poznania.
Prosze o podanie jakiegos skrzyzowania tej trasy z poprzeczna ulica, przy
ktorej
znajduje sie ten salon.


Przy jeździe z Poznania to będzie po lewej stronie, skrzyżowanie z
Szeligowską (Lazurową - tj. Lazurowa zaczyna sie dalej, ale jest bardziej
znana, w razie pytania).
Pozdrawiam, Agata







Temat: pytanie o salon seata


Witam szanownych grupowiczow!

Zwracam sie do Was z ogromna prosba jutro sie wybieram do stolicy, do
salonu seata.
Wiem, ze ten salon znajduje sie przy glownej trasie z Poznania.
Prosze o podanie jakiegos skrzyzowania tej trasy z poprzeczna ulica,
przy ktorej znajduje sie ten salon.


ZTCP to jest Połczyńska/Lazurowa.





Temat: pytanie o salon seata
Witam szanownych grupowiczow!

Zwracam sie do Was z ogromna prosba jutro sie wybieram do stolicy, do salonu
seata.
Wiem, ze ten salon znajduje sie przy glownej trasie z Poznania.
Prosze o podanie jakiegos skrzyzowania tej trasy z poprzeczna ulica, przy ktorej
znajduje sie ten salon.

Z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam.





Temat: pytanie o salon seata


| Z tego co pamietam to dealer mi tlumaczyl, ze to jest kolo jakiejs ulicy
| zaczynajacej sie na Szy...... , tylko tyle pamietam :-)
| Jest tam taka ulica ????

W drugą stronę od Lazurowej idzie Szeligowska. Hint: post Guśka :)


nie w druga strone tylko Szeligowska dochodzi do Polczynskiej. Nie ma
skrzyzowania Lazurowa/Polczynska , jak wiele osob twierdzi ;) Szeligowska
potem odbija w bok na Szeligi :)

Salon Seata jest dokladnie na skrzyzowaniu Szeligowskiej i Polczynskiej, tuz
przed stacja Jet. Po prawej stronie jadac w kierunku Poznania.

sq





Temat: Kraków --> Poznań


Moze bedzie lekko OT, bo niestety nie jechalem nigdy od Katowic w strone
Wroclawia. Ale jezeli z A4 zjezdza na Bielanach to jadac w strone centrum
i
dalej na poznan to tam bodajze na Powstancow/Petla Krzyki jest Neste
(chyba
przy jakims salonie samochodowym)? Albo mi sie niezle pomerdalo ;)


Nie, nie pomerdalo.
Dawny Aral, obecnie Neste.
Po zjechaniu z A4 kierowac sie do centrum. Na pierwszych jakie napotkacie
swiatlach trzymac sie prawej strony, zaraz za skrzyzowaniem zaczyna sie
zjazd do stacji i salonow Seata i Opla/Chevroleta. Tzn, najpierw Seat, potem
Neste, potem Opel.

Pozdrawiam
Marek





Temat: Wielki test salonów dealerskich 2009

Ostatnio z g_regore_m w ramach walki z nudą byliśmy w Bielsku w salonie seata, opla, kia/land rover, ford i volvo.
W seacie i oplu obsikano nas zupełnie w kia bardzo sympatyczna pani z nami porozmawiała, w volvo była tylko symaptyczna ale odezwała się choć, dopiero w fordzie rzeczowo i konkretnie i po jakiejs minucie się nami zainteresowano


widocznie w seacie i oplu poznali się że nie byłeś klientem tylko 'apaczem"



Temat: seat leon 1.6 a ford focus 1.6 wady i zalety???


| zastanawiam sie nad kupnem nowego auta, z racji kosztow w gre wchodza
raczej
| auta kompatkowe. myslalem o fordzie focus z silnikiem 1.6 lub 1.8
benzyna
w
| limitowanej wersji x100, przypadkiem jednak zajrzalem do salonu seat,
| pojezdzilem troche seat leon 1.6 i ......
[...]
Porównałeś ceny ? Sprawdź i porównaj dokładnie wyposażenie.
Hint - klimatyzacja automatyczna, poduszki.

Pozdrowienia
Daniel, FF 03', PMS

P.S.
Też testowałem leona w wersji spirit przed zakupem foki...


nie za bardzo cie rozumiem, sprawdzilem to juz wczesniej i porownalem
dokladnie wyposazenie, w obu modelach i wersjach klima jest automatyczna,
poduszek rowniez jest taka sama ilosc. wyposazenie jest baaardzoooo podobne,
jesli chodzi o cene, to taki focus wychodzi ok. 54 tys, seat leon ok. 56-57,
wiec przy takich kwotach jest to moim zdaniem porownywalne. moim zdaniem
(pewnie subiektywnym) roznice pomiedzy tymi dwoma autami nie sa az takie
duze, waham sie wiec przy podejmowaniu decyzji. dlatego tez chcialem poznac
opinie rzeczywistych uzytkownikow tych aut, na co nalezy zwrocic uwage,
jakie sa wady i zalety tych aut, ale nie te katalogowe, a z zycia wziete.
niektore wady mozna przebolec, niektore wrecz wykluczaja auto.
pozdrawiam
leo





Temat: WOJCIECH REISKI salon SEAT ul. Fordońska 75 BYDGOSZCZ
Szukajac numeru handlowego lakieru do seata po nr VIN dodzwonilem sie do bydgoszczy (wczesniej krakow, katowice, warszawa, poznan - nigdzie nie wiedzieli, auto z 2000 r.), koles na beszczelnego powiedzial ze poda mi informacje ale przynajmniej 20 zl mam mu dac bo to jest informacja platna!!! To niech mi ktos wyjasni gdzie mam zadzwonic zeby uzyskac taka informacje??!! Do urzedu skarbowego??
PS. Wiem ze to nie o BMW ale moze ktos z waszych znajomych ma seata w tej okolicy...
PS2. Co to za serwisy ze niewiedza jakie maja kolory aut z 2000 r.



Temat: PRZYBRODZIN 22 - 24 Czerwiec 2007
He He,
W Swarządzu znam tylko jednego MacDonalda - dokładnie przy samej starej trasie Poznań ( rondo Śródka) -Warszawa ( jakieś inne rondo).
A jeszcze dokładniej, to jadąc od Poznania po lewej stronie -praktycznie na samym początku miasta. Obok jest wielki salon Seata. I o to miejsce chodzi! Jak nawet ja go zauważam swoim wzrokiem - to znaczy, ze nie sposób obok niego przejechać.



Temat: benzyna Poznan

 Gdzie tankujecie w Poznaniu lub


okolicach, chodzi mi o niedroga stacje z bezolowiowa 95 na jakiej auto
nie dostaje czkawki.
Fizyk


Kiedys tankowalem na Lutyckiej obok salonu Seata.
Albo na Strzeszynskiej stacja VAPO czy VECO. Bylo OK. Taniej niz CPN
czy inne Arale.
No i jeszcze w Swadzimiu obok Auchan "Benzyna tania jak barszcz" ... i
podobno cienka jak barszcz. Tam nie tankowalem.





Temat: poszukuję dziwnego oleju przekładniowego


poszukuję oleju przekładniowego w ilosci 1 litra (+/-):
jeśli BP to Energol
jesli ARAL to Degol BG-220
lub jakiegoś zastępczego (Castrol, Orlen, Elf......itp.)
W BP na ul. Retoryka (Kraków) mają 200 litrów :(
w ARAL Polska (Poznań) maja 18 litrów.


Czemu sam sobie robisz problem???
Jesli masz podana specyfikacje oleju obok nazwy, to juz polowa problemu
z glowy.
Jesli nie, to kopsnij sie do tego BP i odczytaj specyfikacje z beczki.

Potem lec do marketu lub dobrego sklepu samochodowoego i kup
cos co bedzie mialo taka specyfikacje  i bedzie ci odpowiadalo cenowo.

BTW: arala to powinienes kupic bez specjalnego problemu w salonach
Seata, oni to leja... Stacje Arala tez maja zazwyczaj spory asortyment
a jesli chodzi o BP... na stacji BP patrzales??





Temat: Hurtownia Zmijkowski

W którym miejscu dokładnie znajduje się tytułowa hurtownia?
Jedziesz połczyńską (trasa poznańska) na Poznań )
Proste jak drut-teraz trudniej:

Mijasz wielgahne skrzyżowanie przy stacjach benzynowych (po prawej Mack Kwac
k-fast food; po lewej BP) pędzisz dalej do salonu Seata (po drodze mijasz 1
światła).Jak zawrócisz w kierunku W-wy nie wiem (bo na tej krzyżówce nie nad
a) - możesz skoczyć 0,5 km dalej jest wysepka do nawrotów.
Hurtownia jest w ciągu usługowym (prawa strona-gdy wrasasz do centrum). Wiel
gachny budynek z dużym placem przed. Jedź powoli...
Rany-jak trudno to wytłumaczyć.Starałem się ale nie ździwie się jak nie złap
iesz. Po przeczytaniu sam nie wiem co chciałem przekazać.Jakby co proponuję
G-G.
P.S. Nie byłem tam ale zwracałem uwagę przy okazji



Temat: Chcemy utworzyć małe zloty na ślasku
Koto sie pisze na SPOTKANIE 15.10.05 już jest ustalone pisze do wszystkich i kto chce ma być Zreszta jest wymagane żeby każdy był ze
śląska w końcu kto sie niezna to sie pozna np. Ja to pozdrawiam i wszyscy ze śląska mają być

CZYLI TAK SPOTKANIE
KATOWICE ul.Bogucicka godzina 19.30 jest to dokładnie w Salonach Seata i Daewoo stare zaraz przy głównej drodze od ronda przy spodku w kierunku mysłowic za blokami gwiazdami po lewej stronie. jest duży parking więc będzie nas wszystkich widać

Napiszcie kto będzie ja będę napewno Tomek z Mysłowic,Stean myśle że będzie też Michał z Zabrza to sie zdzwonimy. Więc spotkanie

15.10.05 KATOWICE ul.Bogucicka o godzinie 19.30 :twisted: :twisted: :D 8)



Temat: ="nd();" >Mi?dzynarodowa Wystawa w WARSZAWIE
Dla tych co jad▒ tras▒ "katowick▒" i "krakowsk▒" przybli┐ony spos·b dojazdu.

Z Raszyna:Krakowska/7/8/E67/E77 1.8 km kontynuuj - Aleja Krakowska 4.5 km p·┐niej przed│u┐eniem Alei Krakowskiej czyli Gr·jecka 1.8 km z Gr·jeckiej przy Hali Banacha (jest po prawej stronie) skr?© w lewo w Bitwy Warszawskiej 1920 Roku i jed╝ 1.2 km jed┐ dalej prosto Prymasa Tysisclecia oko│o 2.5 km (jeden tunel i jeden wiadukt) teraz skr?© w lewo w G·rczewska 4 km teraz skr?camy w prawo w Lazurowa jedziemy 1.1 km nast?pnie w lewo Antoniego Kocjana 250 m i ostatni zakr?t w prawo Kartezjusza 200 m
kolor fioletowy to droga na wystawe





Ci co b?d▒ jecha© tras▒ pozna?sk▒ maj? super dojazd:
w Warszawie przy salonie SEAT-a skr?camy w lewo w Lazurowa 5km i p·zniej tak jak pisaem wczesniej.



Temat: Seat -czy ginie ?
No wlasnie od goscia z salonu dowiedzialem sie ze seat jest w trzeciej
grupie ryzyka ( a sa tylko 3 grupy ?)

 wiec jest szansa ze troche sie nim naciesze , jesli kupie

A tak swoja droga to chcialbym poznac goscia ktory np podchodzi do fury
..myk myk o odjezdza w 15 sekund ..przez nikogo nie zauwazony

Kiedys troche siedzialem w alarmach ..ale kilka lat temu to byly proste
alarmy ..przynamnniej ja z takimi mialem do czynienia

Pozdrawiam
Marcin


| Czy znacie gdzies w inecie ranking kradzdzionych samochodow , czy seaty
sa
| popularne wsrod panow z ciemnej strony ksiezyca ?

Z moich do wiadczeń raczej nie. Chyba mają słabo rozwinietą sieć serwisową
za Bugiem.

| Aha ..i ewentualnie jaki rodziaj zabezpieczen powkladac do niego (np
czujnik
| przechylu, ultradzwieki do srodka etc a moze jest teraz cos nowego na
| rynku )

E, bez przesady - ma fabryczny dobry immobilizer. Dla byle gnojka nie do
przej cia, a jak przyjdzie wiekszy specjalista, to i z alarmem sobie
poradzi. Włoż prosty alarm + zamek centalny: wygoda.

P.






Temat: Seat Exeo konkurent Octavii
W dniu dzisiejszym do salonów Car Javi w Poznaniu i Swarzędzu dotarły dwa SEATY EXEO 140KM TDI oraz 170KM TDI. Miałem zaszczyt jako jeden z pierwszych dokonać jazdy najnowszym SEATEM w wersji Style 140 KM.
Pierwsze wrażenia...???
Pełen pozytyw, bardzo dobre wyciszenie wnętrza pojazdu, dopiero przy prędkościach powyżej 170 KM/H słychać szumy no ale to raczej normalne.
Układ kierowniczy jest nadzwyczaj precyzyjny choć podczas manewrowania może sprawiać wrażenie jakby cięzko pracował. Skrzynia biegów bez najmniejszych zarzutów. Jeżeli chodzi o wykonanie wnętrza to znalazłbym kilka małych baboli ale całośc jest na tyle udana że aż nie wypada się ich doszukiwać
goroąco polecam!!!



Temat: [Poznań] Tyota Service Roman Fitez

No nic, mogę co najwyżej zagłosować portfelem i uderzać do innego ASO, dobrze ze w Poznaniu są jeszcze 2.
Możesz jeszcze (chociaż domyślam się, że nie będzie Ci się chciało) wysmażyć dealerowi "list pochwalny" i przesłać do TMPL. Wbrew pozorom ich takie sprawy interesują. Kiedyś pracowałem przy jakimś ich systemie informatycznym i miałem kontakt z pracownikami różnych działów. Jak opowiedziałem jednemu z nich historię kupowania Avki przez moich teściów (ostatecznie jeżdżą Seatem Toledo ), którzy zostali centralnie olani przez sprzedawcę we flagowym salonie Toyoty (czyli Toyota Marki), to pytał mnie nawet, czy znam nazwisko tego sprzedawcy . Oczywiście wiele im za to nie grozi, co najwyżej ktoś się nasłucha jobów z centrali, ale takie rzeczy nie wpadają tak zupełnie w próżnię.



Temat: Reklama Powiatu PGN!

I salon Renault, który poooowstaaaajeeeeee... i powstać nie może.
I pewnie nie powstanie, podobnie jak Opel albo Seat, który wyniósł się z Gniezna. A nawet Ci którzy kupuą fiatu t często w Poznaniu bo i wybór inny i obsługa...
No i poza tym Gniezno to nie rynek sprzedaży aut nowych za biedna ta nasza mieścina. No i pozostaje kwestia Skody... bedzie - nie bedzie, skoro firma ma cofnięt umowę dealerską...



Temat: Altea freetrack już w Polsce
Altea freetrack już w Polsce
Zadebiutowała na salonie samochodowym w Barcelonie czerwcu br.
A już dzisiaj na południu Polski dziennikarze mieli sposobność poznać ten samochód. Mowa o seacie altei w wersji freetrack.

To zbudowana na odmianie XL altea w wersji terenowej a raczej uterenowionej. Pojazd ten napędzany może być 200-konnym turbodoładowanym silnikiem o pojemności 2 litrów (cena 119 990 zł) lub 170-konnym, dwu litrowym TDI (cena 124 990 zł).

Według producenta to... bestia z napędem na cztery koła, która nie boi się zapuścić w teren i trochę pobrudzić...

Sprawdziliśmy. Rzeczywiście "daje radę". A jeździliśmy m.in w górach koło Wierchomli wspinając się tym samochodem na szczyt Pusta Wielka. I to w deszczu.

[źródło: Interia.pl]






Temat: ktorzy dealerzy odkupuja samochody nie swojej marki?



| najlepiej toyoty albo innego japonczyka
| orientujecie sie ktore salony przymuja w rozliczniu auta nie "swojej" marki?

Myślę, że "przyjmie" każdy, to tylko kwestia ceny :-)
Dealer nigdy nie da Ci tyle ile mógłbyś wziąć od bezpośredniego kupca.


Niekoniecznie - np. w Poznaniu zaden dostawca ryzu (no moze
oprocz Honda Wielkopolska) nie jest zainteresowany przyje -
ciem auta w rozliczeniu. Toyota (Blaszka) niesmialo wspomi-
na, ze byc moze ale tylko Toyota i duzo ponizej ceny rynkowej.
Opel Bonkowski - wstrzymano (podobno "na razie") przyjmowanie
aut w rozliczeniu. Auto Watin (Ford) - bardzo niechetnie, du-
zo ponizej rynkowej, Ciesielczyk (Peugeot) tylko Peugeoty i tez
bardzo niechetnie (w drodze indywidualnych negocjacji - wiadomo
co to oznacza...).  
Bezproblemowo przyjmuja w rozliczeniu (dowolne marki) nastepujace
firmy - Citroen (Labijak i Auto Lama), Compol (Renault), PolCar
(Fiat, Alfa, Lancia), Car Javi (Seat).





Temat: Użytkownicy Suzuki Jimny pilnie poszukiwani!!!
Auto kupowałem w Swarzędzu pod Poznaniem.Obsługa była miła i uczynna,bez zastrzeżeń jeśli chodzi o załatwienie wszystkich formalności związanych ze sprzedażą. We wtorek pojawiłem się pierwszy raz,a już w piątek wyjechałem gotowym autem z salonu. Natomiast o sprawach czysto technicznych, dotyczących tego modelu, mieli mgliste pojęcie - tlumaczyli się,że dopiero od niedawna zajmują się sprzedażą aut marki Suzuki i to się zgadza,bo jeszcze niedawno sprzedawali tam tylko seaty. Jeśli chodzi o tamtejsze ASO - to po pierwszym 1000km pojechałem na obowiązkowy przegląd,wymienili mi olej i do dziś (odpukac) to wszystko więc niewiele mogę powiedziec. To tyle na dziś.....



Temat: dla warszawiaków troche off topic
Najlepiej szukaj tam gdzie sprzedaja felgi aluminiowe...jest taki sklep przy
wjezdzie od strony Poznania, juz w Wawie za stacja BP ....chyba maja, nie
gwarantuje, acha jeszcze obok Jet'y jest salon firmowy..chyba Seata..oni tez
sprzedaja alusie... powinni miec sruby zabezpieczajace.
Pozdrawiam




Temat: Widzialem KOMETE ! (ostrzezenie)
Dzis rano gdy usilowalem sie wyturlac ze swego obejscia bylem swiadkiem
niezwyklego zjawiska - przelot komety osiedlowa ulica !
A bylo tak: najpierw ryk silnika, potem katem oka dostrzeglem przelatujacy
pocisk. Zaintrygowany podazylem wzrokiem za owym zjawiskiem. Czerwona
maszyna grzejac ile fabryka dala pokonala bez wiekszych ceregieli
skrzyzowanie drog rownorzednych i mistrzowsko wykonujac obroty wokol wlasnej

Ponownie kierowca F1 nie zwracajac uwagi na ograniczenie strefowe do 30 km i
skrzyzowanie udowodnil, ze nawet na krotkim odcinku jest w stanie osiagnac
predkosc maksymalna. Sprawnym poslizgiem kontrolowanym wpadl w brame. Zaiste
potrafil dac ognia z rury (doslownie), a smrod spalonej gumy (a moze i
sprzegla) czuc bylo z odleglosci kilkudziesieciu metrow.
Poniewaz rzecz miala miejsce nie po raz pierwszy - zapragnalem poznac owego
mistrza kierownicy. Udalem sie zatem do salonu/serwisu dealera nr 1 SEATA -
KOMETY. Na powitanie wyszedl zadowolony Pan i zapytal czym moze sluzyc.
Mocno wkurzony zwrocilem uwage, ze istnieje ograniczenie predkosci, poniewaz
jest to uliczka osiedlowa jezdza ludzie na wrotkach, rowerach, chodza dzieci
etc. i delikatnie mowiac nie zycze sobie toru wyscigowego pod oknami.
Pan z poblazliwym usmiechem popatrzyl na mnie jak na pierdole, dla ktorej
nawet hulajnoga jest za szybka i zapytal czy widzialem go za kierownica.
Odpowiedzialem, ze z uwagi na predkosc nie widzialem owego mistrza, ale
zapamietalem nr rejestracyjny i mozemy sprawdzic w warsztacie czy tez
wzmiankowany samochod tu sie znajduje. Pan na to, ze nie ma co sprawdzac, ze
zbada o co chodzi i usmiechajac sie pod nosem oddalil sie w sobie znanym
kierunku.
A teraz moral:
- samochody SEAT rzeczywiscie maja hiszpanski temperament, ciekawe tylko czy
przy takich testach wystarczy niemiecka solidnosc.
- autoryzowany serwis SEATA - KOMETA mozna smialo polecic ludziom ceniacym
wyzwania i majacym dosc swoich pojazdow - test w warunkach ekstremalnych
przeszedl znakomicie.
- ograniczenia predkosci sa dla wapniakow, ktorzy nie potrafia wcisnac do
dechy
- na skrzyzowaniu Naddnieprzanska / Korkowa w Warszawie obowiazuje
pierwszenstwo przejazdu dla samochodow SEAT. Nieswiadomi lub watpiacy moga
stracic wozek lub zycie.

Dla porzadku reklama:
Najlepszy dealer SEATA - KOMETA ! Warszawa, ul. Plowiecka przy skrzyzowaniu
Marsa i Ostrobramskiej.

PS. Wyrazy wspolczucia dla wlasciciela czerwonego Seata o numerze WF03061.
Sprawdzil bym ogumienie i sprzeglo :o).

Sceptyk





Temat: OPONY i SEATY w jednym

-----Original Message-----

Sent:      Tuesday, May 02, 2000 11:04 AM

Subject:   OPONY i SEATY w jednym

Czesc!Spedzam dlugi weekend w pracy ;((( jest wiec okazja zeby skorzystac
z
dobrodziejstw stalego lacza i puscic na grupe kolejne pytanka:

1. Ibize dostalem z oponami Firestone Firedrake (opny dostalem gratis w
promocji ;) Pisze na nich Made in Spain. Macie jekies
opinie/doswiadczenia/namiary na testy z udzialem tych gumek?Kumpel w
tanszym
modelu mial Pirelli P6000, wiec wypadaloby zeby w bogatszej wersji byly
lepsze opny.


        O Firestone'ach niestety nic nie wiem, za to Pirelli sa super-
ciche, swietnie sprawuja sie na mokrej drodze.


2. Nawiedzilem garaz znajomego, a tam zimowki, takie czarne i blyszczace
jak
lysina Barkleya po wypusowaniu pasta Kiwi. Pytam czy to nowki, a on mi na
to, ze zakonserwowane. pokazal mi jakis Spray (firmy STP). Uzywa tego tez
do
tych na ktorych jezdzi. Na opakowaniu oczywiscie wypisali tyle zalet, ze
dziwie sie jak opony bez tego moga przejechac wiecej niz 100 km. Stosuje
ktos z was podobne bajery?


        Ja tego uzywam, gdy chce auto na wysoki polysk odstawic :-) Wosk na
karoserie, tak zeby swiecil sie jak psu jaja, a na oponywlasnie ten
preparat. Psikasz nim opony (jesli sa b. brudne mozna przejechac szczotka),
czekasz kolo minuty, splukujesz woda i robia sie czarne jak nowki. Wyglada
to super.


3. Odbierajac auto gratis (podobnie jak opony) dostalem trojkat i gasnice,
5
litrow paliwa i lyzeczke plynu do spryskiwacza. W czasach gdy seaty
skladano
w Poznaniu taka "oszczednosc" byla zrozumiala, ale teraz? Czyzby Hiszpanie
byli Szkotami kontynentalnej Europy? :))) (uwage wszystkich Poznaniakow
zwracam na :))) - nie bierzcie tego do siebie)


        Kiedy moja siostra odbierala swoja Felicje (kupowala ja u
Konarzewskiego w Bydgoszczy), zapewniana ja, ze ma w baku 5 l. paliwa.
Silnik zgasl zaraz po wyjechaniu z salonu. Wiec ciesz sie, ze i te 5 l.
miales :-)))


4. Pojechalem Ibizka (1.4/60km) na dotarciu w podroz do Juraty (500 km).
Nie
gazowalem mocno (do 3000 rpm) i powstrzymalem sie od gwaltownego
przyspieszania. Jezdzilem tez troche po miescie. Spalanie wyszlo mi
5.9-6.0
(wg komputera).


        A jaki to silnik?
        Pozdrawiam,
        Piotr Krachel





Temat: Ku przestrodze - serwis DU (przydlugie)



| Sprawa dotyczy wybuchnietego lanosa, o ktorym byc moze co poniektorzy
A ja pochwalam serwis DU Coma w poznaniu za.....niezrobienie niczego
kierownik serwisu: panie, moze pan naprawiac ta skrzynie, ale niech pan
jedzie i znajdzie z powypadkowego. Naprawa nie oplaci sie panu...

Szczerze i na temat, zadne: "rozbierzemy i sie zobaczy"

--
PozDro
MarcinJM


to jest jeszcze nic seris seata w gorzowie wilkp. BALCERZAK na zwirowej -
zostawilem tam seata toledo do naprawy powypadkowej koszt tej naprawy okolo
25 tys. wiec calkiem sporo otrzymalem tel po miesiacu ze auto jest gotowe
przyjechalem z poznania do owego serwisu i co?
auto naprawione tylko ma braki - nie bylo listw bocznych a i felgi alu

polakierowane . Gdy powiedzialem ze auta nie odbiore powiedziano mi ze
sprawdza sprawe z felgami po 2 tyg mialem tel ze felgi sa ok i nie wiedza o
co mi chodzi. przyjechalem a felgi wymienione na nowe (mysleli ze znalezli
barana który sie w ogóle nie zna) Gdy chcialem odebrac auto powiedziano mi
ze nie wydadza mi auta jezeli nie uiszcze oplaty parkingowej w wysokosci
1400 zl za 14 dni (100/dzien) uiscilem ja i zglosilem to do centrali w
warszawie, okazalo sie ze aso moze pobierac oplaty jakie im sie zywie
podoba. Po obejzeniu auta przez znajomego mechanika okazalo sie ze sa braki
w osprzecie silnika(TAK SILNIKA!!!) ukradli mi pompe abs'u i unieszkodliwili
kontrlke zamiast poduszek powietrznych mialem zaslepki kontrolki takze
unieszkodliwione, brak sensoru i czujników poduszek (caly system
wymontowali) Po telefonie do aso uslyszalem ze ich nie bylo jak przyjechalem
i jak mam gnojka udowodnic ze byly skoro odebralem auto obejrzalem i bylo OK
z zewnatrz. ponadto wiele innych czesci zamiast wymienic to klejili
(plastiki od srodka). Szkoda mi slów chyba kolejna moja inwetycja bedzie kar
nister 25 litrowy z shell V power i spale mu ta oplakana bude zwana salonem

ODRADZAM WSZYSTKIM

Ja skierowalem sprawe do sadu tylko trudno im bedzie to udowodnic

A wszystko dlatego ze nazwalem h...em wlasciciela gdy mnie chcial oszukac na
felgach.

Pozdro





Temat: Honda... dlugie
Polska to taki juz kraj popaprancow. Nie spotkalem sie jeszcze z
profesionalnym podejsciem do klienta u zadnego dealera. Serwisowanie VW Polo
to jedna wielka parodia. Dopiero centrala w Poznaniu zrobila porzadek z
Auto-Stylem w Zielonej Gorze. W DU nie wpuscili mnie do salonu na 10 min.
przed zamknieciem, bo juz nie bylo sensu - niech Pan przyjdzie jutro, na
dniach otwartych Alfy 166 nie moglem sie nia przejechac, bo jezdzic mogli
tylko "wybrani klienci". Ja nie wygladalem na takiego. Widocznie jestem za
mlody i moglbym psocac pogryzc skore (28 lat) ? Po przebojach z VW zaczalem
serwisowac swe Polo w Seacie, z efektem min. : wymiana linki sprzegla 3
razy. Nie dawno pozbylem sie nieszczesnego VW i po 2 tygodniach od sprzedazy
dzwoni telefon : co Pan zrobil z ta linka od sprzegla ? Odp. brzmiala - nic,
serwis Seata ja tylko wymienial.
Jakosc uslug to tragedia. Jak chca sprzedac sa mili, wleza w du... bez
maselka (wyj. Alfa - oni nie chca sprzedawac, chca byc na mapie Polski).
Choc kultura sprzedawcow czesto nie idzie w parze ze znajomoscia tego co
oferuja. Przewaznie daja skserowane dane techniczne (czesto nieprawdziwe -
bo jak moze Ibiza Tdi 110 miec gorsza elastycznosc od Ibizy 1.4 ?) i kilka
prospektow.
Jak juz kupimy auto, zaczynaja sie problemy. A to naprawa gwarancyjna nie
jest gwarancyjna, albo zrobia tak zeby nia nie byla. Sasiadowi z Golfa 4
zlazl lakier na zderzaku. Pojechal do serwisu KIM Swiebodzin, ktory coby nie
przemeczac lakiernika po prostu porysowal gwozdziem ow zderzak...Moze 2
naprawy skonczyly sie jedna wizyta w ASO. Reszta wymagala poprawek. Na
poczatku bylo to dla mnie wqurzajace, z czasem jednak sie przyzwyczailem.
Przeciez to normalna Polska rzeczywistosc.




Temat: OPONY i SEATY w jednym


| Czesc!Spedzam dlugi weekend w pracy ;((( jest wiec okazja zeby
skorzystac
| z
| dobrodziejstw stalego lacza i puscic na grupe kolejne pytanka:

| 1. Ibize dostalem z oponami Firestone Firedrake (opny dostalem gratis w
| promocji ;) Pisze na nich Made in Spain. Macie jekies
| opinie/doswiadczenia/namiary na testy z udzialem tych gumek?Kumpel w
| tanszym
| modelu mial Pirelli P6000, wiec wypadaloby zeby w bogatszej wersji byly
| lepsze opny.

O Firestone'ach niestety nic nie wiem, za to Pirelli sa super-
ciche, swietnie sprawuja sie na mokrej drodze.


P6000 to ciche nie sa.
Zwlaszcza np jak je porownam z moimi porzednimi oponami: Uniroyalami Rallye
F540
Sa zgecydowanie bardziej miekkie, i chyba jednak Uniroyalki lepiej trzymaja
na mokrym. Ale de  gustibus..
Poza tym Pirelki bardzo szybko sie zuzywaja - choc, jezeli to ma podnosic
bezpieczonstwo czy parametry trakcyjne, to ja moge co 40-50 tys zmieniac
opony...


| 3. Odbierajac auto gratis (podobnie jak opony) dostalem trojkat i
gasnice,
| 5
| litrow paliwa i lyzeczke plynu do spryskiwacza. W czasach gdy seaty
| skladano
| w Poznaniu taka "oszczednosc" byla zrozumiala, ale teraz? Czyzby
Hiszpanie
| byli Szkotami kontynentalnej Europy? :))) (uwage wszystkich Poznaniakow
| zwracam na :))) - nie bierzcie tego do siebie)

Kiedy moja siostra odbierala swoja Felicje (kupowala ja u
Konarzewskiego w Bydgoszczy), zapewniana ja, ze ma w baku 5 l. paliwa.
Silnik zgasl zaraz po wyjechaniu z salonu. Wiec ciesz sie, ze i te 5 l.
miales :-)))


Heheh ;) - tego jeszcze nie znalem ;)


| 4. Pojechalem Ibizka (1.4/60km) na dotarciu w podroz do Juraty (500 km).
| Nie
| gazowalem mocno (do 3000 rpm) i powstrzymalem sie od gwaltownego
| przyspieszania. Jezdzilem tez troche po miescie. Spalanie wyszlo mi
| 5.9-6.0
| (wg komputera).

A jaki to silnik?






Temat: Po przesiadce na SX4 - plusy i minusy
Stało się. Wczoraj odebrałem swojego SXa z salonu. Rzecz jasna od razu zrobiłem sobie jazdę "testową" dla poznania narowów nowego pojazdu. Już po tej jeździe wiem, że lubię ten samochód choć zbyt mało nim jeszcze jeździłem by oceniać jakoś szczegółowo - pewnie część rzeczy wyjdzie w praniu. Na razie na podstawie pierwszych wrażeń z jazdy.

Poprzednio: Seat Ibiza 1.8 GLX (1994r).

Obecnie: Suzuki SX4 1.6 2WD GS (Japończyk).

Plusy:
- Pozycja i komfort kierowcy. Doskonała widoczność do przodu. Ogromne lusterka. Trochę słabiej na boki i do tyłu. Jestem przyzwyczajony do odwracania się do tyłu podczas manewrów na wstecznym. Nie ufam lusterkom. Trzeba będzie się przyzwyczaić. Mam czujnik parkowania co pomaga więc nie jest źle. O dziwo słynne okienka i słupki aż tak bardzo nie przeszkadzają, myślałem, że będzie gorzej. Fotele dobre i wygodne, ale nie doskonałe. Przydałoby się lepsze trzymanie boczne, lecz nie przewiduję jazdy rajdowej więc oceniam in plus.
- Automatyczna klimatyzacja.
- Zawieszenie i prześwit. Na nasze rodzime wyboje, studzienki itp w sam raz. Auto doskonale trzyma się drogi i wybiera nierówności.
- Silnik. Zaskoczył mnie mile, choć niejakie pojęcie po jazdach testowych już miałem. Spodziewałem się jednak większej "mułowatości" zwłaszcza, że przyzwyczaiłem się do mocniejszego silnika w lżejszym samochodzie a tu niespodzianka - jest nieźle. Na tego SXa ten silnik IMO jest wystarczający. Rzecz jasna nie miałbym nic przeciwko kilku KM więcej, ale wiedziałem co brałem.

Minusy:
- Mała ilość schowków.
- System audio. Oceniam in minus, bo choć audiofilem nie jestem i w zasadzie to co zamontowali mi wystarczy to mogłoby jednak grać trochę lepiej, zwłaszcza basy są jakieś takie...

Ogólnie z zakupu jestem zadowolony. Spalaniem się nie przejmuję, według szacunków oraz informacji z różnych źródeł będzie (z czasem) to samo co w Ibizie więc bólu nie ma.



Temat: Megane vs Civic vs Almera - co wybrac


Nie bede pisal, ze ja tych problemow (moze "na razie")
nie mam. Kolega z Poznania wystepujacy tu jako Domin
ma tez ten sam model i rowniez nie zglaszal tego typu
problemow. Ale "uczuliles" mnie i gdy sie pojawia,
pierwszy sie o tym dowiesz.


Odpowiem po Twojemu: widocznie to jest tylko potwierdzeniem Twojego udanego
egzemplarza
:----))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Nie w tym rzecz... chce Cie tylko przekonac, ze nie
jezdze samochodem tak jak wozkiem w supermarkecie oraz,
ze niespecjalnie go oszczedzam...


Tylko ze mnie raczej nie przekonasz, bo nawet jak bedziesz ciagnal do
odciecia obrotow to..........czy ja wiem, chyba wlasnie nic.


Nie przypuszczam (masa). Ten alarm jest wyjatkowo
badziewny i potrafi wyprawiac baaardzo rozne rzeczy.
Ale ... nie musisz go miec ... nikt nie warunkuje
sprzedazy samochodu, zamontowanie TEGO konkretnego
alarmu... wiec no problem.


Taaaaaaak, ta Cobra jest super, u mnie odlacza sie go JEDNYM BEZPIECZNIKIEM.
Suuuper, u Ciebie chyba juz kodem (jesli go masz).


I podstepem wejdziesz w posiadanie Omegi ... ;-))


Eeeeee, nie takim podstepem, tylko ze brat cos sie lamie. Jak bylismy na
jezdzie probnej Primera i Almera to jak spojrzalem na jego mine..........
Panienaka nam tu zachwala jaki to komfort, cisza, a ja mialem wrazenie
takie - ale male, ale niekomfortowe, ale glosne i ale cienko ciagnie. Brat
byl tak zdegustowany, ze niewiadomo czy jeszcze nie bedzie chcial Omegi
potrzymac, a szkoda bo ostrze zabki. Nie pisze tego zeby znow zaczynac
dyskusje (wiesz jakie), ale nowa Primera z niby super silnikiem 1.8 jezdzi
sie naprawde strasznie cienko w porownaniu do uzywanej Omegi. Cala nadzieja
w Seatach, choc czuje ze jeszcze nie sprzeda. Schemat jest niestety zawsze
podobny - brat idzie do salonu, jedzie samochodem na ktory musi jeszcze
sporo dolozyc, a jezdzi sie nim cienko, wiec rezygnuje - zobaczymy, nie
teraz to za rok.


| Jest tylko jedna bardzo wkurzajaca rzecz - czeka sie na
| niego 6 miesiecy. To skandal ze nawet jak czlowiek ma pieniadze i chce
kupic
| to tez nie moze.
To mi plywa... plany mam na kwiecien/maj przyszlego roku.


No nie wiem, nie zapominaj ze przez ten okres NIE GWARANTUJA CENY !!!

M.K.





Temat: [Coupe 2,6 V6] amerykańskie pomarańcze str 17
czesc:)
mysle ze bedzie okazja by sie spotkac,a wtedy wyjechalem na noc i do Bialegostoku jakos na 4 rano wjechalem na obwodnice chyba:) wiec co cie bede budzil hehe;)

szkoda ze nie mieszkasz blizej bo niedaleko mnie kolo bytomia jest warsztat i facet ma audiki obcykane swietnie, kody migowe ej on zna na pamiec co i jaki znaczy:D zajrzalby do Twego auta do motoru,

hm a co do uszczelniaczy, to sluchaj koszta sa nieduze mysle, ja za jeden nowke w ASO w zabrzu ok 27 zl dalem, ale....jak mi powiedzial facet oni te uszczelniacze sciagaja z Kassel (poznan niema tego) i jak niemcowm skoncza sie zapasy to niema, juz nigdy sie tego niedostanie, i jesli chodzi o te uszczelniacze to sprawa ma sie tak:
do drzwi prawych ten uszczelniacz ktory znajduje sie za rygielkiem zamka jest dostepny jego numer katalogowy z etki 895 867 694, kolejny uszczelniacz znajduje sie w przedniej czesci drzwi kolo takiego gumowego trojkacika w ktory wchodzi szyba on nie jest juz dostepny:/
a drzwi lewe (od kierowcy) jest na odwrot, ten przedni jest dostepny jego numer to 895 867 691 a ten tu kolo rygielka zamka nie, co za bezsens:) wiec jak masz tam gdzies w poblizu jakis salon audi albo wolkswagena skody seata mozesz popytac, mam nadzieje ze zbytnio nei namieszalem haha;) i polapiesz sie o co chodzi:)
ja pokombinuje z uszczelniaczami z audi cabrioleta, moze spasuje
moge ci podeslac fotki na priva jak cos neijasne
Pozdrawiam wszystkich
T.

[ Dodano: 2007-08-19, 11:18 ]
aha :) co do farby na ramke grilla to powaznie, wczoraj psiklem czarnym motipem matowym, i swietnie wygladalo, wieczorem wzialem grill i go zaczlaem myc ciepla woda, (oczywiscie farba juz dawno wyschla) no i w jednym miejscu odszedl plat, a potem juz platami wszystko odlazlo (woda leciala pod cienienem z prysznica :p ) niewiem moze za gladka powierzchnia tego chromu, moze za szybko to wzialem pod wode no ale jakbym pojechal na myjnie np automatyczna to mozliwe ze tez by mi farba zlazla, ale w razie czego wiadomo ze zawsze mozna powrocic do pierwotnego stanu sprzed malowanka;)



Temat: "Odmieńce" w Poznaniu

W dniach 9-13 maja w Poznaniu odbędą się Targi Techniki Motoryzacyjnej oraz Poznańskie Spotkania Motoryzacyjne. Towarzyszyć im będzie plenerowa impreza towarzysząca o nazwie Salon Pojazdów Odmiennych.

Odbędzie się ona w przedostatnim dniu targów, w sobotę, 12 maja w godz. 10-15 na wewnętrznym placu Międzynarodowych Targów Poznańskich.

To już będzie trzecie poznańskie spotkanie konstruktorów niecodziennych wehikułów, posiadaczy pojazdów prototypowych i krótkoseryjnych oraz miłośników tuningu samochodowego.

Ekspozycje Salonu Pojazdów Odmiennych w latach 2003 i 2005, zdobyły pochlebne opinie publiczności, uczestników, kierownictwa targów oraz mediów. Co w tym roku będzie można podziwiać? Tego na razie nie wie nikt, bo organizatorzy salonu będą przyjmować zgłoszenia do... 11 maja br. Jednak, biorąc pod uwagę doświadczenia z poprzednich dwóch edycji, można śmiało powiedzieć, że na Salonie Pojazdów Odmiennych pojawią się ciekawe, niecodzienne samochody, być może także te, które już zdobywały laury SPO.

W salonie mogą uczestniczyć posiadacze samochodów wszystkich marek poddanych tuningowi optycznemu, pojazdów samodzielnie skonstruowanych, prototypów, pojazdów wyprodukowanych w krótkich seriach. Osoby zakwalifikowane otrzymają drogą pocztową wjazdówki na teren MTP. Przy okazji będę mogły zwiedzić ekspozycje targowe, a wpisowe "od pojazdu" wynosi tylko 20 zł. Uczestnicy będą mogli przy okazji zwiedzić za darmo ekspozycje targowe - a ciekawych samochodów nie zabraknie. Tam warto być i pokazać swój oryginalny, niepowtarzalny, czyli odmienny od innych pojazd.

W 2003 r. Grand Prix SPO otrzymał Mercedes SLR prezentowany przez Roberta Furtoka z Krakowa. Wyróżnienie Tuning 2003 przypadło Toyocie Corolli Mariusza Bosaka z Poznania, a nagrodę Odmieniec 2003 zdobył trójkołowiec Daxter-SAM zbudowany przez Zbigniewa Lisieckiego z Kobylnicy.

Nagrody specjalne mediów i MTP otrzymały: Nestor Andrzeja Wilka z Radomia, Golba Violcar-s prezentowany przez Jerzego Golbę ze Środy Wielkopolskiej, QUAD 126p Adama Solorza z Imielina oraz pojazd "Pszczółka" - praca dyplomowa uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Trzciance i Maluch Krzyś prezentowany przez Zbigniewa Bryzka z Koszalina.

Grand Prix SPO 2005 zdobył samochód Golba Violcar-s prezentowany przez jego konstruktora, Jerzego Golbę ze Środy Wielkopolskiej. Tytuł "Tuning 2005" jury przyznało Audi A4 z poznańskiego Amazing Car, zaś tytuł "Odmieniec 2005" bezspornie wywalczyła Skoda Felicia pick-up prezentowana przez House of Tuning.

Nagrody specjalne mediów i MTP otrzymały: Reanult Megane Sport prezentowany przez Holendra Gerta Vandenbroecka; Volkswagen Golf Cabrio z poznańskiego BR Auto Tuning, Chevrolet Suburban Stanisława Makowskiego z Poznania; Seata Arosę Tigera z Monster Tuning Club i samochodzik "Hadryan" zbudowany przez Kazimierza Hadriana z Dębienka.

Źródło: interia.pl


Ktoś się wybiera



Temat: DUŻA OFERTA UŻYWANYCH AUT - TANIO !!!
WITAM WSZYSTKICH NA FORUM !!!

MAMY DO SPRZEDANIA KILKA SUPER AUT,
które jeździły po Polsce, wszystkie kupione w kraju w salonie
( wszystko udokumentowane, możliwa faktura VAT ):

SSANGYONG Musso Sport, 2.9 DIESEL, 2005, 40 tys. km
klima, radio CD, pełna elektryka, zadbany - 45.000 zł do negocjacji

SKODA SUPERB 2.5 V6 TDI ambiente automatic - 2005, 50 tys. km,
bogata wersja, zadbana - 95.000 zł do negocjacji

SKODA OCTAVIA II 2.0 FSI 2.0 DIESEL, 140 KM, 2005, 45 tys. km
bogaty, świetny stan - 55.000 zł do negocjacji

SUZUKI LIANA 1.6, 2004, 65.000 km przebiegu,
radio, opony zimowe, elektryka pełna, 35.000 zł do negocjacji

SUZUKI LIANA 1.6, 2004, 58.000 km przebiegu,
radio, opony zimowe, elektryka pełna, 36.000 zł do negocjacji

SUZUKI LIANA 1.6, 2004, 82.000 km przebiegu,
klima, radio, opony zimowe, elektryka pełna, 33.000 zł

DAEWOO NUBIRA 2.0, 2001, 130 tys. przebiegu,
klima, radio - 8000 zł do negocjacji

SKODA OCTAVIA 1.6,  2000, 80 tys. przebiegu,
radio CD, el. szyby - 9500 zł do negocjacji

SKODA OCTAVIA 1.6,  2001, 95 tys. przebiegu,
radio CD, klima, el. szyby - 11.000 zł do negocjacji

SKODA OCTAVIA 1.6,  2001, 95 tys. przebiegu,
radio CD, klima, el. szyby - 6.000 zł do negocjacji
( do niewielkiej naprawy - koszty w serwisie ok. 3000-4000 zł)

KIA SHUMA 1.6, 2000, 110 tys. przebiegu
radio, opony zimowe - 6000 zł do negocjacji

KIA SHUMA 1.6, 2000, 135 tys. przebiegu
radio, opony zimowe - 5.500 zł do negocjacji

CITROEN C15 Diesel, 2002, 170 tys. przebiegu
5500 zł

CITROEN C15 Diesel, 2001, 140 tys. przebiegu
7000 zł

SEAT INCA Diesel, 1998, 185 tys. km. przebiegu
4000 zł

SKODA FELICIA pick-up 1997,
opony zimowe, 1500 zł do negocjacji

DAEWOO LANOS 1.4, 2001, 95 tys. przebiegu,
radio, 9.000 zł do negocjacji

DAEWOO LANOS 1.4, 2001, 110 tys. przebiegu,
radio, 8.000 zł do negocjacji

DAEWOO LANOS 1.4, 2002, 78 tys. przebiegu,
instalacja gaz, opony zimowe, radio CD, 14.000 zł do negocjacji

DAEWOO LANOS 1.4, 2002, 90 tys. przebiegu,
instalacja gaz, opony zimowe, radio CD, 13.000 zł do negocjacji

SKODA FABIA, classic 1.9 TDI, 2003,
opony zimowe, 130 tys. przebiegu, 13.000 zł do negocjacji

SKODA FABIA, 1.2 HTP, 2005, 43 tys. przebiegu,
opony zimowe, radio CD, 18.000 zł do negocjacji

SKODA FABIA, 1.4 ambiente , 2004, 55 tys. przebiegu,
opony zimowe, radio CD, klima, 16.000 zł do negocjacji

HYUNDAI GETZ, 1.4, 2003, 65.000 km,
klima, 14.000 zł do negocjacji

HYUNDAI GETZ, 1.1, 2004, 46.000 km
16.500 zł do negocjacji

HYUNDAI GETZ, 1.1, 2004, 52.000 km,
15.600 zł do negocjacji

FIAT SEICENTO 1.1 2003, 45.000 km,
opony zimowe, radio, 14.000 zł

FIAT SEICENTO 1.1 2003, 41.000 km,
opony zimowe, radio - 14.500 zł

SKODA Felicia 1.3 1999, 115 tys. km. przebiegu
radio CD, 2500 zł do negocjacji

SKODA Felicia 1.3 1999, 123 tys. km. przebiegu
radio CD, 2200 zł do negocjacji

SKODA Felicia 1.3 Kombi 2000, 85 tys. km. przebiegu
instalacja gazowa, 3700 zł do negocjacji

SKODA Felicia 1.9 DIESEL 2000, 145 tys. km. przebiegu
klima, 4500 zł do negocjacji

DACIA LOGAN 1.4, 2005, 23 tys. km przebiegu,
radio,  17.000 zł do negocjacji

ŁADA 110, 1.5 90KM, 2005, 15.000 km przebiegu,
15.000 zł, do negocjacji

Wszystkie samochody w 100% sprawne, po przeglądzie technicznym,
nie wymagają wkładu finansowego!

POWYŻEJ Ceny z VAT. Na życzenie wystawiamy fakturę !

Wszystkie auta będą do zobaczenia w komisie w Koninie (przy trasie na
Poznań).Ponadto wystawimy je niedługo na aukcjach www.eBay.pl oraz w
ogloszeniach www.OTOMOTO.pl, www.Trader.pl  i www.Gratka.pl O tym
poinformujemy tu na forum !

Są to auta z salonu, a nie przywiezione z Zachodu (powypadkowe i o nieznanym
pochodzeniu !)

POZDROWIONKA,

ZORBI,



 
 
Podobne strony
 
 
   
Copyright 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates